Team event

Er dere på jakt etter et teamevent ingen har vært med på før? Da er Strikkeskolen det riktige for dere!

De fingernemme har nok en fordel, men alle kan lære noe nytt, møte kolleger i en helt ny setting og komme tilbake på jobb med ny kreativitet og nye ferdigheter.

Kurset går over 2 timer og inneholder strikkeopplæring, finmotoriske utfordringer, testing av kommunikasjonsferdigheter, quiz og strikkeveddeløp. Programmet kan tilpasses etter ønske.

2000,-  (opp til 15 deltagere).

Tid/Sted

Strikkeskolen holder til i fine lokaler på Majorstuen. Vi kan også komme innom bedriften deres om det er ønskelig.

Kurset varer ca 2 timer.

Baby shower

En gruppe venninner møtes for å velge farger og mønster på et babyteppe. Alle strikker noen lapper (etter evne) og jeg ferdigstiller og monterer produktet. Teppet blir en unike gave til en ny verdensborger.

2000,- per pledd.

Prisen inkulderer møtekveld, materila, mønster, veiledning underveis og montering.

Tid/Sted

Vi møtes i Strikkeskolens lokaler på Majorstuen eller hjemme hos en av dere. Dere velger en kveld det passer.

Utrikningslag

Er dere på jakt etter et unikt utdrikningslag? Kom innom strikkeskolen for å strikke eller hekle deler av et minne som et minne som bruden kan få i gave.

2500,-  (opp til 10 deltagere).

Prisen inkulderer materiler, mønster, veiledning underveis og montering.

Tid/Sted

Vi møtes i Strikkeskolens lokaler på Majorstuen eller hjemme hos en av dere. Kurset varer ca 2 timer.